یوجین

ساخت وبلاگ

امکانات وب

اگر بخواهیم مهمترین عضو از وجود یک مرد را نام ببریم قطعا باید به آلت تناسلی اشاره کنیم. سایز آلت تناسلی تاثیر بسیار زیادی در افزایش میل جنسی طرفین خواهد داشت چرا که از یک طرف رضایت شریک جنسی شما را بیشتر می کند و از طرف دیگر با افزایش میزان اعتماد بنفس شما باعث می شود انگیزه بیشتری برای برقراری رابطه جنسی داشته باشید.

اگر شما نیز به دنبال بزرگ کردن آلت خود هستید کافیست یک دستگاه وکیوم مردانه خریداری کنید. بزرگ کردن آلت تناسلی در نتیجه استفاده از دستگاه وکیوم برای دفعات اول به صورت موضعی و موقتی است اما بعد از چندین سال به افزایش دائم سایز آلت تناسلی منتهی می گردد. نحوه بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از دستگاه وکیوم مردانه بسیار راحت است و با اندکی دقت می توانید به خوبی از آن استفاده کنید.

برای استفاده از این محصول باید محفظه را روی آلت خود قرار دهید. حلقه پلاستیکی باید دور آلت قرار گرفته و از ورود و خروج هوا در داخل محفظه جلوگیری کند. وکیوم همانند یک بادکش عمل می کند. اگر نحوه استفاده از وکیوم را به صورت عملی و در کلیپ های موجود مشاهده کنید بهتر است؛ با این حال در مبحث بعدی به صورت دقیق بیان شده است که نحوه استفاده از وکیوم مردانه قبل از نزدیکی و با هدف رفع اختلالات نعوظ یا افزایش سایز آلت تناسلی به چه شکل است.

روش صحیح استفاده از وکیوم مردانه

در ابتدا یکی از حلقه های لاستیکی داخل جعبه وکیوم را متناسب با سایز آلت خود انتخاب کرده و بر روی دهانه محفظه شیشه ای بگذارید. در این حالت باید حلقه لاستیکی در میان دهانه محفظه قرار گرفته و دور تا دور آن آن را کاملا بپوشاند.

اکنون مقداری از سر آلت را به ژل های روانساز همانند ژل لوبریکانت آغشته کرده و آلت را از طریق دهانه حلقه لاستیکی وارد محفظه نمایید. در این مرحله باید پمپ زدن را آغاز کنید. این مرحله به توجه بسیار زیادی نیاز دارد و عدم توجه به اصول مهم در این مرحله می تواند منجر به ایجاد فشار زیاد یا حتی پارگی بافت آلت شود.

 پس از هر بار پمپ زدن دو ثانیه بشمارید و سپس مجددا دسته پمپ را کشیده و پمپاژ کنید . عمل پمپ زدن را تا زمانی ادامه دهید که درد یا فشار ایجاد نشود. پس از برافراشته شدن آلت و خون رسانی به این قسمت سوپاپ شاخی انتهای محفظه شیشه ای را بدون جدا کردن محفظه کشیده و سپس عمل پمپاژ را تکرار کنید.

جهت پر شدن تمام بافت های اسفنجی آلت از خون و همچنین داشتن یک نعوظ راضی کننده باید عمل سوپاپ و پمپاژ مجدد را حداقل 5 تا 6 بار تکرار کرد. زمانیکه نعوظ کامل ایجاد گردید، جهت جدا کردن وسیله از آلت، کش لاستیکی را یکباره از روی محفظه به بیخ آلت لغزانده و محفظه را از روی آلت جدا کنید. این کار از شل شدگی آلت شما جلوگیری می کند. تنها چند بار استفاده از این محصول کافیست تا بخوبی نحوه بزرگ کردن آلت با استفاده از وکیوم را یاد بگیرید.

منبع: https://badbadakshop.com/enlargement-of-the-male-genitalia/

یوجین...
ما را در سایت یوجین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یوجین ujin بازدید : 161 تاريخ : 18 ارديبهشت 1400 ساعت: 3:6